Rácení a výměna

Do 14 dnů od převzetí balíku máte možnost odstoupit od kupní smlouvy a současně máte nárok na výměnu produktu nebo vrácení peněz.

Výrobek, který si přejete vyměnit nebo vrátit, musí být nepoškozený. Vrácený musí být v originálním a nepoškozeném obalu s veškerým příslušenstvím. V opačném případě bude žádost o výměnu nebo vrácení odmítnuta nebo vyřešena pouze částečně.

Do 14 dnů od obdržení balíčku nám produkt zašlete na adresu: GS GROUP D.O.O., Brnčičeva 31, 1000 LJUBLJANA, SLOVENIA.

Napište sem a obdržíte formulář. [email protected]

Do balika prilozte vypleneny formular.

Přiložte prosím fakturu (dostanete ji e-mailem) ke svému balíčku.

Formulář musí být vyplněn. Neúplné vyplněné formuláře nebudou zohledněny.

Náklady na odesílání hradí odesílatel. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Vrátíme peníze na váš bankovní účet v EUR.

Není-li balíček zaslán do Slovinska, nebudeme schopni zpracovat stížnost nebo vrátit peníze.

Náklady na vrácení zásilky nevracíme!

Pokud není nárok na vrácení peněz úplný (žádné údaje o odesílateli, IBAN) a nereagujete na naše zprávy, vrátíme váš produkt zpět.

Možnost odstoupit od smlouvy nebo. vrácení zboží se nevztahuje na následující případy:

U zboží, které je vyrobeno podle přesných pokynů spotřebitele nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám,
U zboží, které svým charakterem nesplňuje podmínky pro vrácení zboží, protože je nerozlučně smícháno s jinými položkami,
U zboží, které se rychle kazí nebo rychle vyprší,
U uzavřených zvukových nebo obrazových a počítačových programů, pokud spotřebitel otevřel bezpečnostní pečeť po dodání,

Rovněž není možné zrušit smlouvy na holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, vousy, holicí potřeby, laserové epilace, nůžky na vlasy a nos, vlasové špendlíky, doplňky pro péči o zuby, doplňky a doplňky osobní péče, dětské doplňky a všechny typy sluchátek které nejsou původně zabaleny nebo. bezpečnostní pečeť byla odstraněna a označuje použití produktu.

Pojištění balíčku

Pokud zvolíte možnost pojištění zásilky, můžete nám balíček vrátit zpět, pokud jsou předměty uvnitř poškozené nebo poškozené.
Za vrácení zásilky zákazník platí poštovní poplatky. Poté, co nám balíček zašlete, okamžitě zašleme nový produkt a poškozený vyměníme.